ماه – قمر روسیه همکاری لهستان پل رایان

ماه – قمر: روسیه همکاری لهستان پل رایان بین الملل آمریکا روسیه پل رایان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی اروپایی‎ها قصدی جهت بازگرداندن تحریم‎های ضدایرانی ندارند

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید اروپایی‎ها قصدی جهت بازگرداندن تحریم‎های ضدایرانی ندارند و این مسئله دست آمریکا را جهت اعمال فشار بر کشور

اروپایی‎ها قصدی جهت بازگرداندن تحریم‎های ضدایرانی ندارند

اروپایی‎ها قصدی جهت بازگرداندن تحریم‎های ضدایرانی ندارند

عبارات مهم : ایران

رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا می گوید اروپایی‎ها قصدی جهت بازگرداندن تحریم‎های ضدایرانی ندارند و این مسئله دست آمریکا را جهت اعمال فشار بر کشور عزیزمان ایران می‎بندد..

به گزارش مهر، «مک ثورنبری» مدیر جمهوریخواه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با «فاکس نیوز» راجع به خروج دونالد ترامپ مدیر جمهوری این کشور از برجام هشدار داد.

گفتنی است ترامپ قرار است در ۱۲ ماه میلادی می (۲۲ اردیبهشت) تصمیم نهایی خود راجع به برجام و بازگشت تحریم های کشور عزیزمان ایران را اعلام کند حال آنکه ثورنبری می گوید خروج از برجام اقدام اشتباهی خواهد بود.

ثورنبری که از افراد تصمیم ساز کنگره آمریکا محسوب می شود، از مخالفین حصول برجام بود ولی در حال حاضر می گوید خروج از این توافق اهرم فشار واشنگتن علیه پایتخت کشور عزیزمان ایران را از بین می برد.

وی در این باره گفت: برجام را توافق بدی می دانستم ولی پرسش اساسی این است که اگر آمریکا از آن خارج شود، چه پیش می آید؟ آیا کشور عزیزمان ایران روند بازرسی ها را متوقف می کند تا همین مقدار دسترسی که داریم را هم از دست بدهیم؟

ثورنبری در ادامه از لزوم همکاری ترامپ با متحدین اروپایی در جهت برطرف آنچه به زعم وی نواقص برجام است سخن گفت حال آنکه به عقیده وی خروج از توافق که به منزله جدایی میان واشنگتن و متحدینش هست، به کم کردن فشارها علیه کشور عزیزمان ایران منجر خواهد شد.

وی در این باره گفت: اروپایی ها قصدی جهت اعمال مجدد تحریم ها ندارند با این حساب کار آمریکا و کشور عزیزمان ایران به کجا می کشد؟

گفتنی است بعضی منابع غربی از تصمیم ترامپ جهت خروج از برجام و مشروط کردن حضور دوباره آمریکا در این توافق به اعمال تغییرات مورد نظر وی خبر می دهند حال آنکه بعضی دیگر می گویند احتمالاً ترامپ با تمدید توافق جهت یک دوره کوتاه، به اروپایی ها وقت بیشتری جهت مشورت اطراف یافتن راهی به اجرای خواسته های خود می دهد.

از جمله این درخواست های غیرمعقول می توان به زیاد کردن دوره محدودیت های هسته ای کشور عزیزمان ایران و گره زدن برنامه موشکی این کشور به برجام اشاره کرد.

اروپایی‎ها قصدی جهت بازگرداندن تحریم‎های ضدایرانی ندارند

واژه های کلیدی: ایران | توافق | ایرانی | آمریکا | ایرانی | تحریم ها | دونالد ترامپ | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار