ماه – قمر روسیه همکاری لهستان پل رایان

ماه – قمر: روسیه همکاری لهستان پل رایان بین الملل آمریکا روسیه پل رایان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی مداخله‌جویی ریاکارانه با ادعای حمایت از مردم

استقبال دولت‌های مخالف با نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از اعتراضات مردم کشور عزیزمان ایران یکی از بدیهی‌ترین مواجهه‌های خارجی با این مناسبت هست. با این

مداخله‌جویی ریاکارانه با ادعای حمایت از مردم

مداخله جویی ریاکارانه با ادعای حمایت از مردم

عبارات مهم : ایران

استقبال دولت های مخالف با نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از اعتراضات مردم کشور عزیزمان ایران یکی از بدیهی ترین مواجهه های خارجی با این مناسبت هست. با این حال آنچه این استقبال را به طنزی تلخ و هشداردهنده تبدیل می کند، ادعای «ایستادن در کنار مردم ایران» و حمایت از آنها است در فراموشی واقعیت خنجری که اغلب از سوی همین دولتمردان مدعی برگرده مردم کشور عزیزمان ایران نشسته است.

رئیس جمهوری امریکا و معاون اش در حالی ادعا کرده اند «در کنار مردم کشور عزیزمان ایران ایستاده است» که هنوز طنین بیانات سخیف ترامپ در توصیف کشور عزیزمان ایران و ایرانیان از ذهن ها زدوده نشده هست؛ هنگامی که که در صحبت قبل از اعلام روش جامع ادعایی اش در قبال کشورمان، کشور عزیزمان ایران و مردم کشور عزیزمان ایران را با الفاظی مثل«شیطان»، «سرکش» و «تروریست » توصیف کرد.

مداخله‌جویی ریاکارانه با ادعای حمایت از مردم

«مایک پنس» معاون مدیر جمهوری امریکا روز گذشته در حالی ضرورت آخر دادن پایتخت کشور عزیزمان ایران به «فعالیت های تروریستی» و «بی اعتنایی به حقوق بشر» را مدعی شد که به صرف فرمان مهاجرتی ترامپ مبنی بر ممنوعیت مسافرت و مهاجرت اتباع 6 کشور مسلمان از جمله کشور عزیزمان ایران به امریکا، بسیاری از ایرانیان از حقوق بشری اولیه خود مانند دیدار بستگان و سامان دادن به پرسشها شخصی و قانونی ارزش محرومند. تبعیض مذهبی و نژادی که جایی جهت اعتماد ایرانیان به ادعاهای دولتمردان امریکایی باقی نمی گذارد.

ادعای کاخ سفید مبنی بر حمایت از اعتراضاتی که پرسشها اقتصادی بن مایه مهم آن را تشکیل می دهد در شرایطی که تحریم های امریکایی طی سال های گذشته یکی از اساسی ترین دلایل تقویت این پرسشها بوده هست، در حالی مضحک تر به نظر می رسد که با وجود حکم برجام بر لغو همه تحریم ها دولت ترامپ در یک سال گذشته از هیچ عهدشکنی در لغو تحریم های باقی مانده و از هیچ تلاشی جهت بازگرداندن تحریم های لغو شده است فروگذار نکرده هست. این واقعیت هایی است که اگر سیاستمداران امریکایی فراموش کرده اند، دست کم از ذهن روزنامه نگاران این کشور پاک نشده است.

استقبال دولت‌های مخالف با نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از اعتراضات مردم کشور عزیزمان ایران یکی از بدیهی‌ترین مواجهه‌های خارجی با این مناسبت هست. با این

چنین است که بعضی رسانه های امریکایی مانند روزنامه نیویورک تایمز با اشاره به اعمال همین محدودیت ها علیه اتباع و شهروندان کشور عزیزمان ایران مقامات امریکا بویژه ترامپ را از مداخله و اظهار نظر راجع به اتفاقات اخیر در کشور عزیزمان ایران برحذر داشته و از او خواسته اند ساکت باشد و هیچ کاری جهت پشتیبانی از این اعتراض ها نکند.

یادداشت نویس نیویورک تایمز با اشاره به اینکه می داند مدیر جمهوری امریکا عاشق این است که بگوید «رویکرد سخت او در قبال کشور عزیزمان ایران به این نتیجه های از طریق تضعیف دولت کشور عزیزمان ایران منجر شده» گفت که به باورش حمایت امریکا نتیجه ای جز «توصیف شدن معترضان تحت عنوان عوامل امریکا» و «اختیار زیاد سرویس های امنیتی جهت مقابله با اعتراضات» نمی تواند داشته باشد.

سوزان رایس، مشاور امنیت ملی باراک اوباما مدیر جمهور پیشین آمریکا نیز با اشاره به همین یادداشت در پیامی توئیتری به انتقاد از مداخله های دونالد ترامپ در ماجرای اعتراضات در کشور عزیزمان ایران و حمایت وی از تظاهرکنندگان پرداخت و خطاب به او نوشت: «ساکت باش».

با این حال اینکه «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه پیشین امریکا در تصویر العمل توئیتری به بعضی اعتراض ها بنویسد «مردم کشور عزیزمان ایران خواستار آزادی و آینده ای هستند که لیاقت آن را دارند. من امیدوارم که دولت کشور عزیزمان ایران به خواسته های آنها به طور صلح آمیز پاسخ دهد» یا وزارت امور خارجه کانادا در بیانه ای خواستار توجه دولت کشور عزیزمان ایران به حقوق بشر و دموکراتیک مردم شود و بوریس جانسون وزیر امور خارجه انگلیس در صفحه توئیتر خود بنویسد: «رویدادها در کشور عزیزمان ایران را با نگرانی دنبال می کنیم. مهم است که شهروندان حق اعتراض مسالمت آمیز داشته باشند». تکرار رویکرد مداخل آشکاری است که حتی به توصیه های رسانه ای مبنی بر تأثیر زیاد واکنش‌ها نرم توجهی ندارد.

مداخله‌جویی ریاکارانه با ادعای حمایت از مردم

وزیر رژیم صهیونیستی که در توئیت خود می نویسد «مردم کشور عزیزمان ایران شجاعانه در تلاش جهت دستیابی به آزادی و آینده ای بهتر و آرام تر جهت خودشان و فرزندان ارزش جان خود را به خطر انداخته اند. دنیای متمدن باید از اعتراضات در کشور عزیزمان ایران حمایت کند»؛ گویا این واقعیت را هنوز در نیافته است که خودش و رژیم متبوعش جهت هیچ یک از مردم ایران، معترض و غیر معترض، سر سوزنی وجاهت ندارند و موضع ارزش مصداق همین گفته سخنگوی وزارت امور خارجه است که در تصویر العمل به ادعاهای مداخله جویانه مقامات امریکایی گفت: «مردم رشید کشور عزیزمان ایران وقعی به شعارهای وقت طلبانه و ریاکارانه مقامات امریکا نمی گذارند» و «قانون اساسی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ساختارهای دموکراتیک را جهت حمایت قانونی از خواسته های مدنی مردم آینده نگری کرده است و پیگیری این خواسته ها در چارچوب قانون کاملاً ممکن است.»

بهرام قاسمی همچنین روز گذشته ضمن محکومیت بیانیه وزارت خارجه کانادا، مواضع مداخله جویانه دولت کانادا را ناقض تعهدات حقوقی و بین المللی آن کشور و فاقد هر گونه وجاهت دانست و با اشاره به قتل یک شهروند ایرانی مقیم کانادا به وسیله پلیس این کشور و عدم پاسخگویی دولت کانادا و نادیده گرفتن مطالبات و درخواست های بحق ایرانیان مقیم این کشور به منظور برخورداری از حقوق اولیه کنسولی و اقامتی به رغم پیگیری های مستمر ایرانیان و وزارت امور خارجه کشورمان را از مصادیق سیاست های دوگانه این کشور در قبال شهروندان ایرانی خواند. او با تاکید براینکه، این گونه مواضع دولت کانادا با بیانات مقامات عالیه آن کشور درخصوص تعامل و گفت وگو با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همخوانی ندارد، گفت: متاسفانه این ادبیات دولت کانادا تکرار ادبیات غلط، غیرمنطقی و ناکار آمد دولت های قبلی کانادا علیه مردم کشور عزیزمان ایران بوده و مردود است.

استقبال دولت‌های مخالف با نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از اعتراضات مردم کشور عزیزمان ایران یکی از بدیهی‌ترین مواجهه‌های خارجی با این مناسبت هست. با این

ایران آنلاین

مداخله‌جویی ریاکارانه با ادعای حمایت از مردم

واژه های کلیدی: ایران | امریکا | ایرانی | کانادا | ایرانیان | امریکایی | دولت ترامپ | وزارت خارجه | دونالد ترامپ | وزیر امور خارجه | وزارت امور خارجه


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار